Tue, 7 July 2015
Przygotowałem zautomatyzowany, oskryptowany szablon animacji (AfterEffects) tekstu wysuwającego się zza poziomej lub pionowej linii. Chętnych zapraszam do kontaktu.
Sun, 5 July 2015
Szablon animacji 3D przedstawiającej linie wypływające z produktu do różnych punktów na mapie. Przygotowany dla AfterEffects.
Trudnością w tym projekcie było poradzenie sobie z odwzorowaniem linii w 3D z racji, że AfterEffects potrafi rysować jedynie dwuwymiarowe linie. Takie linie co prawda można następnie odpowiednio obrócić w przestrzeni 3D, ale przy niekorzystnych kątach kamery, będącej dokładnie równolegle nad daną linią - linia przestawała być wtedy widoczna (z racji swojej dwuwymiarowości jest nieskończenie cienka). Rozwiązałem to poprzez ustawienie najcieńszej możliwej grubości linii i równoczesne nadanie odpowiednio sparametryzowanego efektu poświaty, który okazał się działać w 3D.
Sun, 7 June 2015
Animacja dla Zielonogórskiego Festiwalu Teatru i Filmu Kozzi-Maklak-Machalica (ZFFiT) organizowanego przez Lubuskie Stowarzyszenie Miłośników Działań Kulturalnych DEBIUT oraz Wojewódzką i Miejską Bibliotekę Publiczną. Festiwal odbędzie się w dniach 11-14 czerwca 2015 r.
Wed, 7 January 2015
Opracowana animacja etykiet dla kolejnych rozdziałów spotu promocyjnego firmy Lumel.
Ostatecznie jednak producent postawił na statyczną wersję trójkątów.
Tue, 5 August 2014
Oprogramowanie pozwalające na odnajdywanie więźniów przetransportowanych do Auschwitz. Podaje informacje o numerze transportu, jego dacie, a także dokładne dane więźnia (jeśli są dostępne). Moje oprogramowanie w tym przypadku zastąpiło starą wersję działającego już interfejsu o mniejszych możliwościach.
Wspiera wiele języków, obsługiwane jest przez dotyk, działa zaraz obok konsoli z "Pomieszczeniem 3D".
Sun, 9 February 2014
Intro programu "Sekcja Specjalna". Do tej pory powstało 7 odcinków serii przybliżającej codzienne życie kolejnych członków drużyny koszykarskiej Stelmet Zielona Góra.
Fri, 6 December 2013
Prezentacja prototypu wewnętrznego systemu informacyjnego dla Stadionu Narodowego działającego na zasadzie "Kiosku", który miał ułatwiać orientację w obiekcie i wizualizować trasę do jakiegoś miejsca (np. McDonalds czy parking podziemny). Całość wykonana w oparciu o WebGL, bibliotekę three.js i jej autorskie rozszerzenia. Model Stadionu został zbudowany w oparciu o przerobiony przeze mnie projekt p. Filipa Michalowskiego (z którym się uprzednio skontaktowałem i którego serdecznie pozdrawiam!).
Niestety, sprawa ucichła. Nie słyszałem też aby powstał jakikolwiek inny konkurencyjny system.
Thu, 28 March 2013
Oprogramowanie pozwalające na odnajdywanie portretów osób na ścianie pokoju muzeum po nazwisku (blok francuski muzeum Auschwitz). Po wpisaniu w wyszukiwarkę części nazwiska i kliknięciu "Szukaj", oprogramowanie wskazuje miejsce na ścianie (na ścianach pomieszczenia znajduje się kilkaset portretów). Interfejs działa w kilku wersjach językowych.
Został stworzony w roku 2013 r., w oparciu o technologię WebGL i bibliotekę three.js z własnymi rozszerzeniami.
Rok 2015 przyniósł kilka aktualizacji, m.in. wielojęzyczność interfejsu, obsługę tłumaczeń.
Dzień dobry,
nazywam się Łukasz Wyporek. Projektuję i wykonuję dedykowane, duże serwisy internetowe, sklepy, programy użytkowe dla Windows, systemy wbudowane (mikrokontrolerowe). Tworzę również efekty specjalne i animacje dla potrzeb reklamy.
Na tej stronie przedstawiam Państwu czym się ostatnio zajmowałem.