artykuły

[JavaScript/ThreeJS] Nie działa oświetlenie typu ambient przy modelach ładowanych poprzez loader OBJ MTL - jak to naprawić?

1:33
pią, 26 lipiec 2013
Dzieje się tak, ponieważ pliki .MTL powiązane z Twoim modelem mają na sztywno ustawioną wartość "Ka" na 0, przez co oświetlenie ambient nie jest widoczne. Aby to zmienić otwórz plik .MTL powiązany z Twoim modelem i masowo zmień linijki (CTRL+H lub CTRL+R) rozpoczynające się od "Ka" na wartości różne od 0:
Ka 0.500000 0.500000 0.500000
Zapisz plik i ponownie wczytaj model w twojej aplikacji. Oświetlenie ambient powinno od tej chwili działać.
Póki co brak pytań w FAQ.

Skomentuj

Aby zamieścić komentarz, proszę włączyć JavaScript - niestety roboty spamujące dają mi niezmiernie popalić.






Komentarze czytelników

    Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
    Dexter